#UGE41

Vi trækker også i gult . . .

er hele Danmarks Motionsuge

DIF er selvfølgelig med, når hele landet motionerer i Danmarks Motionsuge

Danmarks Motionsuge er en ny bevægelsesfest i uge 41, hvor klubber, kommuner, organisationer og foreninger på tværs af landet åbner op og inviterer danskerne til at prøve noget nyt – helt gratis. Med Danmarks Motionsuge ønsker vi, at alle danskere har mulighed for at opleve alle de former for bevægelse, de ikke har prøvet før, og at de mærker det fællesskab, som foreningslivet og idrætten har at byde på.

UGE 41

Torsdag, d. 14. oktober 2021 samles vi omkring bevægelse, når vi deltager i hhv. WeWALK og SwimWEEK.

Med WeWALK vil vi gerne inviterere alle store som små, unge som ældre til en gåtur på 2 km eller mere - afhængigt af hvor mange omgange du tager. Ruten er en gammel kending, nemlig Park Run-ruten aka Benny's Rute.

Der er også mulighed for at få en prøvetime på udvalgte svømmehold. Se mere under SWIMWEEK

Kl. 18.00 mødes vi ved legepladsen i Anlægget til grillede pølser og tilbehør.

Vi vil meget gerne være gode værter og have nok mad til alle, så derfor må du meget gerne tilmelde dig og din familie her.

Torsdag - hvor vi også afholder WeWALK er der mulighed for at prøve:

• Nybegynder 6- 8 år i tidsrummet 16.00-17.00
  • Viderekommende 8-14 år i tidsrummet 17.00-18.00
  • Motionssvømning for voksne i tidsrummet kl. 16.00-18.00.
  • Voksenteknik i tidsrummet 17.30-19.00

Deltagelse på svømmehold forudsætter tilmelding.

Efter en prøvetime i Svømmeklubben, kan du, hvis du har tid og lyst, gå en omgang eller to i Anlægget.

Voksne med børn til prøvetime opfordres til at bruge ventetiden til at tage en tur rundt i Anlægget.

Kl. 18.00 mødes vi ved legepladsen i Anlægget til grillede pølser og tilbehør sammen med de andre motionister.

WeWALK+SWIM

SWIMWEEK

Hele uge 41 er også SwimWEEK. I denne uge kan du komme til prøvetime i udvalgte svømmehold.

Mandag: Senior Svømning TILMELD

Tirsdag: Aqua Spinning Senior TILMELD

Torsdag: WeWALK+SWIM Læs mere herunder.

Fredag: Familiesvømning TILMELD

Deltagelse på svømmehold forudsætter tilmelding.